Πληροφορίες Αποστολής

Παράδοση σε 3 εργάσιμες ημέρες

Για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα παραδίδουμε εντός Αττικής στην Ευρύτερη Περιοχή Αθηνών, συνήθως εντός 3 εργάσιμων ημερών. Για την υπόλοιπη Ελλάδα, νησιωτικούς προορισμούς καθώς και δυσπρόσιτες περιοχές εκτός Αττικής ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος και η παράδοση γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και αφού ενημερωθείτε για το κόστος αποστολής.           

Αυθημερόν Παράδοση εντός Αττικής

Για τις παραγγελίες εκείνες που ο χρόνος πιέζει ασφυκτικά υπάρχει η επιλογή αυθημερόν παράδοσης εντός Αττικής στην Ευρύτερη Περιοχή Αθηνών, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και με ανάλογη του προορισμού χρέωση.

 

 

            Υπολογισμός και  χρέωση των μεταφορικών

            Όλα τα προϊόντα παραδίδονται σε εσάς με 4 μεθόδους:

 

1.      Με υπηρεσίες ταχυμεταφορών (Couriers)

2.      Με ίδια μέσα

3.      Με Πρακτορείο Μεταφορών (για παραδόσεις εκτός Αθηνών μεγάλου όγκου ή βάρους)

4.      Με παραλαβή από εσάς από την έδρα μας.

 Οι τρεις πρώτες μέθοδοι έχουν ασφαλώς κόστος, που εξαρτάται από την τοποθεσία παράδοσης, την τιμολογιακή πολιτική κάθε εταιρείας ταχυμεταφορών, την απόσταση από τις αποθήκες ή την έδρα της εταιρείας ταχυμεταφορών κλπ.

 Προσπαθούμε ΠΑΝΤΟΤΕ να επιλέξουμε τον πλέον οικονομικό για εσάς τρόπο αποστολής. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε περισσότερες της μιας εταιρείες ταχυμεταφορών, δεδομένου ότι οι χρεώσεις ποικίλουν. Π.χ. μία εταιρεία έχει οικονομικότερη χρέωση για παραδόσεις εντός Αθηνών, άλλη εταιρεία στην επαρχία κλπ. Για το λόγο αυτό δε μπορούμε να καθορίσουμε το ακριβές κόστος των μεταφορικών εκ των προτέρων, παρά μόνον κατά τη διαδικασία της παραγγελίας.

 

 

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα άμεσα διαθέσιμα. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει κάποιο προϊόν το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο θα χρειαστούμε επιπλέον 2-3 εργάσιμες ημέρες.

 

Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν είμαστε σε θέση να το αποστείλουμε, ο πελάτης θα ενημερωθεί τηλεφωνικά και μέσω email και θα έχει την επιλογή είτε αντικατάστασης του προϊόντος με κάποιο άλλο είτε την επιστροφή μέρους ή του συνόλου των χρημάτων της παραγγελίας.

 

Ορισμένα προϊόντα, συνήθως εξαιρετικά ακριβά, σπάνια κλπ. φθάνουν στις αποθήκες μετά 4-5 εργάσιμες ημέρες. Εν τούτοις, για αυτά τα προϊόντα δε μπορούμε να δεσμευθούμε για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Τα προϊόντα αυτά δεν μπορείτε να τα παραγγείλετε από τις ιστοσελίδες μας. Θα πρέπει να μας τηλεφωνήσετε, ώστε να σας ενημερώσουμε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τον προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης.

 

 

Επιστροφές προϊόντων

Δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων τα οποία είναι χαλασμένα, εφ' όσον το πρόβλημα διαπιστωθεί από εσάς και μας πληροφορήσετε σχετικά το αργότερο μετά επτά ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.
Αρμόδιος συνεργάτης πιθανόν να επικοινωνήσει με τον πελάτη σχετικά, ο δε πελάτης ενημερώνεται για την αποδοχή της επιστροφής μέσω email.
 Στην αναγραφή του προβλήματος παρακαλούμε να δηλώνετε και εάν επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων στον λογαριασμό σας ή την αντικατάσταση του χαλασμένου προϊόντος. Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το χαλασμένο προϊόν, ώστε να έχουμε τη δυνατότητα να ενημερώσουμε σχετικά τον προμηθευτή μας. Η επιστροφή γίνεται αδαπάνως για τον πελάτη, η δε επιστροφή των χρημάτων ή η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μετά την παραλαβή του χαλασμένου προϊόντος. 

 

 

 

 

Επιστροφές προϊόντων από λάθος παραγγελία

Δεχόμαστε την ακύρωση μιας παραγγελίας αδαπάνως για τον πελάτη εφόσον η παραγγελία ακυρωθεί πριν από την αποστολή της. Σε περίπτωση ακύρωσης αφού έχει αποσταλεί παραγγελία και πριν την παράδοσή της, ο πελάτης επιβαρύνεται μόνον με τα σχετικά έξοδα μεταφοράς. Η επιβάρυνση αυτή ισχύει και σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας που, για οποιονδήποτε λόγο, αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιβάρυνση αποστολής.

 Δεν αποδεχόμαστε ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας μετά την παραλαβή της από τον πελάτη. Δεχόμαστε την ακύρωση παραγγελίας μόνον εφ' όσον η παραγγελία ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την τοποθέτησή της.

 

 

Επιστροφές χρήματων

Οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων προς τον πελάτη για οποιονδήποτε λόγο γίνεται μόνον με πίστωση του λογαριασμού του πελάτη από τον οποίο έγινε η ανάληψη των χρημάτων, ή με πίστωση της κάρτας του μέσω της οποίας έγινε η αρχική είσπραξη.

Σε περίπτωση που η αρχική είσπραξη έγινε με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό που θα υποδείξει ο πελάτης με email του.
Θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η πίστωση του λογαριασμού του πελάτη με το προς επιστροφή ποσόν να γίνει το ταχύτερο δυνατόν, αλλά λόγω των τραπεζικών εργασιών που λαμβάνουν χώρα, τούτο δεν είναι εφικτό να επιτευχθεί πριν από την παρέλευση 4 εργάσιμων ημερών από την οριστικοποίηση του προς επιστροφή ποσού.